Як внести свою квартиру в Державний реєстр

Новини > Різне

Додано: 26 лютого 2016

Як внести свою квартиру в Державний реєстр



Пишемо заяву і збираємо документи

'Я б хотіла, щоб моя квартира була внесена до Державного реєстру (при цьому я не збираюся її продавати). Що для цього потрібно зробити?' - Олені Дмитрієнко, м.Запоріжжя.

Відповідає Тетяна Коновал, юрист ТОВ 'Марченко і партнери':

Реєстрація права власності здійснюється відповідно до Закону України 'Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень'. Державна реєстрація прав проводиться на підставі заяви власника.

Для реєстрації права власності квартири в Державному реєстрі прав вам потрібно звернеться до територіального відділення державної реєстраційної служби (наприклад, вашого району, адреса можна знайти в інтернеті або уточнити по довідці). Вам треба у відділ, який займається саме майнове право. Якщо об'єкт нерухомого майна розташований в межах території, на якій діють два і більше органів державної реєстрації прав, заява про державну реєстрацію прав подається в один з таких органів на вибір заявника, тобто туди, куди вам зручніше.

Уповноважена особа суб'єкта державної реєстрації прав формує і роздруковує заяву в двох примірниках, на якому заявник, тобто особа, яка сформувала таку заяву, проставляє підпису. Природно, за умови відсутності зауважень до відомостей, зазначених у заяві. Один примірник заяви надається заявнику, а другий долучається до документів, представленим для державної реєстрації прав.

Разом із заявою вам потрібно подати оригінали документів (а також зробити їх копії), необхідних для відповідної реєстрації, і документи, що підтверджують сплату адміністративного збору та / або внесення плати за надання інформації з Державного реєстру прав.

Такими необхідними для реєстрації документами є:

    
Паспорт.

    
Ідентифікаційний код.

    
Документ, що підтверджує право власності (договір, свідоцтво про право власності і т. П.);

    
Технічний паспорт;
    
   
Довідка БТІ.

Схожі новини