Медичний центр Доктор Харків

Дозвольте нам допомогти Вам у розвитку бізнесу через Інтернет

Медцентр в Харкові, що динамічно розвиваєсться. Ведемо проект з його заснування - січень 2018 рік. Від розробки сайту, дизайну до повної SEO оптимізації проекту. На поточний момент проводимо роботи в рамках SEO, PPC, SMM.

Проект з 2018 року. Поступове зростання відвідуваності. У перші 3 місяці був зроблений акцент на бренд і його просуванні на ринку Харкова.
За весь час основним каналом просування і залучення клієнтів є органічний трафік з пошукових систем (70% від загального трафіку).
Цільова аудиторія медцентру - Харків і область. Завдяки правильному таргетування основний трафік саме звідти.
Поточний контекст і Google Business.

Завдання

Підвищити впізнаваність бренду. Збільшити відвідуваність ресурсу, підняти трафік. Залучити цільових клієнтів.

Рішення

Після розробки сайту був дан високий старт роботам по SEO. Підготовлено контент із заданими ключовими словами, прописані заголовки та описи посадочних сторінок. Зроблена перелинковка і виділені окремі посадкові сторінки для фахівців медцентру з SEO текстами для них. Паралельно дан старт робіт з контекстною рекламою Google Ads, Facebook Ads. Створена і підготовлена компанія в Google Bussines для роботи з відгуками.

Результат

За перші 3 місяці впізнаваність бренду з 0 була підвищена до 70%. Відвідуваність сайту зросла до 210 чол / добу, завдяки чому продажу сервісів і послуг медцентру підвищилися більш ніж на 50%.

0.09% CTR

20% less CPA

272% ROI

Від клієнта

“Величезне спасибі EasyTop за якісно виконану роботу. Ради що вибрали саме їх як для розробки сайту так і для SEO робіт. Контактна підтримка, завжди йдуть на зустріч клієнту. Плюс зробили дуже хорошу знижку на внутрішні роботи по сайту.”

Схожі кейси

Переглянути все

Підписатися на розсилку email: